Frighten.

Jag är rädd.

Jag har fått en vänner förfrågan på Facebook, men jag har aldrig träffat människan. Jag har verkligen aldrig pratat med personen. Jag undrar om det är en bloggläsare, men sen kommer jag på att jag inte är någon Alex Schulman och att jag i princip känner majoriteten av mina läsare (okej, detta är en lögn enligt google har jag läsare i hela Stockholms området och gudarna ska veta att jag inte känner så många i Norrland).

Funderar på att skicka ett meddelande innan jag accepterar (vilket jag kommer att göra, man vill ju trots allt ha fler vänner). Ska jag? Så många beslut, så lite tid.

Ps. Jag har börjat använda min Twitter nu (jag har ju dock haft den ett tag, fast utan att skriva...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback