Uppdatering.

Välkommen till min blogg som inte uppdaterats sen Jesus föddes (om man tror på Jesus...jag gör det inte). Jag säger till mig själv att bättra mig hela tiden, men jag har inget att skriva om. Detta är ingen seriös blogg, det är ingen blogg man skriver sina djupaste tankar, framför allt inte eftersom majoriteten av dem är efterblivna och bara hela jävla dumma i huvudet.

Men som sagt ska försöka fixa det litta. Som ni kanske ser så har det blivit ett litet ansiktslyft för bloggen. Och denna gången har jag gjort det själv. Den som säger att det är fult är inte välkommen hit igen, ifs så räknar jag inte att ni kommer tillbaka era otacksamma jävlar min statistik säger att det endast är 40% av mina besökare som kommer tillbaka.

Men iaf, jag är i Sverige just nu. Ni vet när man pluggar så har man en jävla massa lov kan jag säga. För tillfället har jag påsklov, i tre veckor. Har varit hemma och har spenderat ca 2000 spänn på en vecka. Det är fan dyrt här. Dock var det ett rent nöje att gå in på Monki, Gina Trecot (som dock är en affär man ALDRIG erkänner att man gillar) och Vero Moda (som jag förövrigt hittat i Manchester men det var dock en liten version). Det var även trevligt att sätta sig på Möllan igen. O Möllan som jag saknat dig!

Det här är en liten bild från tre veckor sedan, när Anna var och hälsade på. Det är dock inte Anna på bilden, det är jag och Laura. Och till mitt försvar vill jag säga att min lugg nu är ca fem centimeter kortare och jag har inte använt det mörka läppstiftet på väldigt länge. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback